
Відсутність відповідальності майстрів перед власником та клієнтом, низький рівень додаткових продаж персоналом салону та їхня пасивність – можуть призвести до втрати клієнтів, яких власник привів за допомогою великих інвестицій та свого часу, і, як наслідок, повного розчарування власника салону у своєму бізнесі, бо, як кажуть, задоволений клієнт приведе трьох нових клієнтів, а невдоволений – відговорить від відвідування салону мінімум десять. Не рятує ситуацію і те, що бьюті-індустрія насичена великою кількістю салонів краси, а забезпечення високої якості послуг потребує постійних інвестицій в обладнання, косметику та навчання персоналу. Хто винен і що робити?
Ми пропонуємо комплексні рішення для ефективного управління персоналом та підвищення прибутковості бізнесу.
Однією з найважливіших послуг, що надаються, є тренінги для власників кабінетів/салонів краси. Наші тренінги – це інтернатура для бьюті-майстрів. Ми переконані, що успішний бізнес залежить від злагодженої роботи команди та відповідальності працівників. Ми допомагаємо нашим клієнтам сформувати єдину команду з чіткою ієрархією, в якій кожен член знає свої завдання, обов’язки, та забезпечує високі стандарти надання послуг, а також робить продажі додаткових продуктів та послуг.
Ми вчимо ваших спеціалістів продавати: себе, свої послуги, та продукти. Ми пропонуємо єдиний на бьюті-ринку підхід до продажів через архетипи брендів та клієнтів. Використання архетипів для розуміння типів клієнтів та їх уподобань дозволяє зрозуміти клієнтів, та запропонувати ідеальне вирішення їхніх проблем. При цьому клієнт стає постійним, а середній чек салону – збільшується без додаткових інвестицій. Цей підхід дозволяє зрозуміти саму суть продажів як вирішення проблеми клієнтів, встановити глибший емоційний зв’язок з ними. Ваші клієнти стануть вашими назавжди.
Наша компанія також пропонує послуги з аудиту взаємодії з клієнтами для покращення управління бізнесом. Ми допомагаємо власникам салонів краси ідентифікувати проблемні області у взаємодії з клієнтами та пропонуємо ефективні рішення, щоб підвищити прибутковість та ефективність роботи салону краси. Як сторонній експерт ми прямо кажемо вашому персоналу все те, що ви не можете або боїтеся сказати.
Постачаємо препарати салонам краси разом з нашою відповідальністю.
Вчимо продавати: себе, послуги та продукти.
Всі продукти мають відповідні сертифікати.
Ми вчимо не тільки правильно працювати з клієнтами, але й продавати. Пропонуємо перші на ринку України тренінги, які допомагають прибирати внутрішні конфлікти клієнтів через взаємодію з обома їхніми мізками (неокортексом та рептильним мозком). Приділяємо увагу п’яти почуттям людини: запахи, уподобання, образи, звуки, дотики – все це важливо для створення унікального та незабутнього враження від відвідування салону та спілкування з представником салону. Економимо ваш час, гроші та нерви на постійному навчанні співробітників, скорочуємо витрати на зарплати та простой обладнання. Фахівці, які пройшли тренінг «Продай себе дорого», стають універсальними, та готові приносити прибуток власнику салону і собі.
Наші тренінги демонструють чудові результати у збільшенні прибутковості салонів краси. Власники, які замовляли тренінги, відзначають зростання прибутку в середньому у 2,5 рази.
Постачання базового набору професійної косметичної продукції першого ешелону з економічно вигідною собівартістю за процедуру.
Консультації щодо вибору оптимальної лінії косметологічного обладнання для конкретного салону, постачання та встановлення обладнання, навчання персоналу для роботи на ньому.
Брендування та оформлення салону у нашому фірмовому стилі або допомога у розробці власного фірмового стилю.
Будьте завжди в курсі новітніх тенденцій та отримуйте цінну інформацію для успіху разом з нами!
З перших днів існування нашого салону з 2014 року ми із задоволенням працюємо із брендом Thalgo. Їхній професійний підхід і якість продукції незмінно викликають захоплення. Наші фаворити – це нутрицевтики та неперевершена сонцезахисна лінія Thalgo. Крім того, ми хочемо висловити величезну подяку офісу Thalgo в Одесі та його керівнику – Наталії Ахмад, за бездоганний сервіс та підтримку. Вона допомагає нам зберігати високий рівень обслуговування та радувати наших клієнтів день за днем.
Хочу выразить огромную благодарность за вашу работу! Работать с вами и вашим брендом — настоящее удовольствие. Вы проявляете невероятную ответственность и внимание к каждому клиенту. Ваши продукты — это всегда высочайшее качество, и видно, как вы вкладываете душу в каждую деталь. Я очень ценю ваше признание к нашему салону красоты и то, как вы всегда первыми предлагаете нам самые новинки. Также хочу отметить, что поездки с вами на обучение в Канны и Ниццу были незабываемыми и невероятно полезными! Благодарю за ваш труд, профессионализм и уникальный подход!
Хочу выразить свою благодарность компании PRO BEAUTY GROUP в лице Наталии Ахмад, а также отдельные слова благодарности нашему тренеру – за мастерство, за профессионализм, за легкость в обучении и за человечность. Никогда нельзя останавливаться на достигнутом – всегда необходимо профессионально расти и развиваться.